Inbetalning USM steg 3, senast söndag
Dags att betala USM steg 3 i Sthlm. För kallade spelare, swisha 1850kr till Erika, 070-9568499 Erika och Emma ligger ute med pengar för hotell och tåg så vänligen betala senast söndag 12/1. Gemensam tågresa 17/1 kl 16:59 Gbg Central-Sthlm. Enligt vad ni angett i kallelsen så ska det finnas bilplatser för spelarna från Sthlm-Gbg på söndag. Ledarna tar tåget hem. Boende Quality Hotel Globe, inkl frukost. Övrig mat och bussbiljett bekostas av spelarna under helgen. Nu ser vi fram emot en bra handbollshelg //Ledarna
F16
8 jan
0kommentarer
Handbollslekis vårtermin startar Lö 11 jan kl.9.00
Nu startar vi upp vårsäsongen i Lillekärrshallen. Lek, rörelse, kompisar och massa härlig handboll! Flickor/pojkar födda 2019-2021 Start vårterminen: Lördag 11 jan Tid: Lördagar kl. 9-10 i Lillekärrshallen Kostnad: 20 kr/tillfälle, betalas på plats (Swish) Ingen anmälan behövs. Ta gärna med en vattenflaska och en kompis också :-) (För övriga lag, se Börja i Kärra HF ) Prenumerera gärna på sidan/kalendern!
Handbollslekis
8 jan
0kommentarer
Träning + herrmatch i Lillekärrshallen
Hej, Efter dagens träning duschar vi och går sedan tillsammans för att titta på herrarnas match i div. 1 mot Alingsås i Lillekärrshallen kl. 19:30. Schema: 17:00–18:30 Inomhusträning 18:30–19:00 Utomhusträning 19:00–19:20 Dusch i Kärra Sporthall 19:30 Match! Med vänliga hälsningar, Ledarna
P12
8 jan
0kommentarer
Redovisning av lotter!!
Hej alla och god fortsättning!! Nu har vi fått info om att lotterna skall redovisas. Detta måste vara klart till tisdag 14/1 då jag skall ner till hallen och redovisa allt. Här kommer instruktionerna: Ni som sålt ALLA lotter kan swisha mig 2625 kr och SKRIVA BARNETS NAMN. Jag har inte koll på alla föräldrar. OBS!!! Detta gäller bara dom som sålt ALLA lotter!!! Ni som har lotter att lämna tillbaka måste komma till hallen på lördag 11/1 och redovisa. Jag vill då att ni har skrivit på ett kuvert hur många lotter av respektive som är kvar och hur mycket pengar som ni skall swisha. Lotterna som skall lämnas tillbaka skall ligga i kuvertet. Detta för att det skall bli lätt för oss att kontrollera. Jag vill INTE att ni swishar förrän ni har pratat med oss och lämnat in lotterna. Detta för att vi måste ha koll! Vi kommer sitta i kafeterian. Snälla förstå att det är viktigt att ni gör det här i tid! Jag har inte tid att jaga de som inte swishar eller kommer till hallen. Om det mot all förmodan skulle vara så att ni inte kan komma till hallen på lördag så får ni komma hem till mig på måndag 13/1. Jag kommer då ha ett tidsspann mellan 18-19 som ni kan boka in er på. Ha en go dag! Mvh Maria Lie
F8
8 jan
1kommentar
Café & Hallansvar F14 Vecka 2
En påminnelse om veckans ansvar i hallen. Birgitta på kansliet finns tillgänglig för genomgång kl.18 idag.
F14
8 jan
0kommentarer
Delbetalning Rödspätte Cup senast 15/1
Hej! Vi har nu fått bekräftat att vi har fått med två lag i Rödspätte Cup 17/4-21/4. Vi behöver betala en anmälningsavgift inom 10 dagar och samlar därför in 1000kr/spelare nu och resterande belopp om cirka en månad (återstår då 2500kr att betala). Spelare födda 2008 swishar 1000kr till Erika 070-9568499 Spelare födda 2009 swishar 1000kr till Malin 070-4223342 Betalning senast 15/1. /Ledarna
F16
8 jan
1kommentar
Hallansvar våren 2025, 24-26 Januari
Hej, Nu har vi fått tider vi skall hjälpa till med café och hallen under våren. Att hjälpa till i hallen är ett av sätten vi föräldrar stöttar våra barn, deras fritidsintressen och möjliggör en aktiv fritid för dem. Detta arbete är viktigt för klubben och därmed för våra killar. Om någon får förhinder vill jag att ni hittar en ersättare och meddelar mig bytet, Malin T 073-3164108. Om man kan ett pass när någon får förhinder får man gärna sträcka ut en hand. Vi är nu många i laget men varje barns förälder/(ar) kommer behöva hjälpa till minst en till två gånger varje säsong. Jag fördelar så det blir så jämn belastning som möjligt. För den 24-26. Vi kommer dela hallarbetet med P13 på fredag och lördag, söndagen tar vi själva. På fredagen är det dammatch, lördagen är det minihandboll och herrmatch, på söndagen är det lägre och mer normal belastning. Jag vill att ni bekräftar att ni kan ert pass (skriv med ert barns namn) här i chatten. Fredag 24/1 18.00-22.00 P9 - Algot P9 - Jakob P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 8.00-12.00 P9 - Oliver D P9 - Filip T P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 12.00 - 17.00 P9 - Simon T P9 - Dani L P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 17.00-21.00 P9 - Max P9 - Lukas P13 - 1 styck Hallansvar - P13 Söndag 8.00-12.00 P9 - Charlie S P9 - Tim K P9 - Kian Hallansvar - Marwin Söndag 12.00 - 17.00 P9 - Alvin P9 - Damjan P9 - Leo Hallansvar - Marwin + Cafepersonal Söndag 17.00-20.30 P9 - Timothy P9 - Haroun P9 - Marwin Hallansvar - Marwin Kontakta mig om det skulle vara något. Vänliga Hälsningar Malin T (Marwins mamma) 073-3164108
P9
8 jan
16kommentarer
Redovisning Lottpaket 2
Hej på er! Nu är det dags att redovisa Lottpaket 2. Imorgon onsdag, 8/1, är jag på plats en stund i Kärrahallen. Jag kommer att lämna strax innan kl 18. Möjlighet finns också att redovisa på söndag under matcherna, men ser helst att så många som möjligt redovisar imorgon. Önskar att det står barnets namn på kuvertet och vad som är sålt. Det ni har sålt swishar ni till mig på 0703-91 80 98. Skriv barnets namn i meddelandet. Har ni sålt hela paketet är det 2 625 kr som ska swishas. Vi ses! Hälsningar, Charlotta
P12
7 jan
2kommentarer
Redovisning lotter
Hej Nu är det dags att redovisa lottpaketet ni har hemma. Ta med lotterna till träningen senast på måndag till Emrik. Vänligen Eva
P19
7 jan
0kommentarer
Redovisning lottpaket 2
Nu är det dags att redovisa lottpaket 2 som innehöll Bingolotter och Sverigelotter. Lämna ev. Kvarvarande lotter till Idha ikväll tisdag innan träningen, till marcus på onsdag den 8/1, på lördag 11/1 vid samlingen för att hämta julgranar/pant eller på tisdag 14/1. Swisha senast 14/1 till Idha, 070-2091368 Skulle inte någon av dessa dagar passa så får ni höra av er direkt till mig. Med vänlig hälsning, Idha
P14
7 jan
1kommentar
Visa fler nyheter