Blommor
Hej Idag är sista dagen att beställ blommor Sms mig antal röda och antal vita blommor Vänligen Eva
P19 (2007-2009)
20 nov 2024
0kommentarer
Norden cup
Hej Alla har nu fått varsitt pass på Norden cup. De pass vi har fått är att filma i Lundbystrand 29-30/12. Man har ansvar för det pass man fått , man behöver själv lösa en ersättare om man inte kan . Löser man en ersättare så behöver man hörs av sig tilll mig och meddela namn och telefonnummer Såklart väldigt viktigt att vara i tid Vänligen Eva
P19 (2007-2009)
20 nov 2024
0kommentarer
Julblommor!
Imorgon är sista dagen för att skicka in era beställningar av julblommor!
F13 (2013)
19 nov 2024
2kommentarer
Lottpaket imorgon onsdag
Imorgon onsdag är jag på plats under träningen och tar emot de sista av lottpaket 1 och lämnar ut lottpaket 2. Kan ni inte får ni höra av er till mig /Linda
F14 (2011)
19 nov 2024
2kommentarer
Funktionärer 2024-11-23 Kärra HF Röd
2024-11-23 17:10, Lillekärrshallen: Kärra HF RÖD – Särökometernas HK Svart Klockan: Lana EMP: Saga Ni bestämmer på plats vem som gör vilken uppgift, men den som står som EMP ansvarar för att det finns en dator till matchen.
F14 (2011)
19 nov 2024
0kommentarer
Schema för Norden Cup
Hej gänget! Nu har jag fått till mig Norden Cup-schemat och det är bemanningen för försäljning och städ på Lundbystrand som tillfallit P11. Det är 14 pass som ska bemannas vilket innebär att ALLA måste sätta upp sig på ett pass (förutom ledarna). Tänk på att det inte behöver vara just en förälder som bemannar utan det kan vara en farmor, morfar eller någon annan (över 18 år) som representerar ditt barn. Inga förkunskaper krävs. Alla behöver snarast gå in och sätta upp sig på ett pass vilket ni gör i kommentarerna nedan. Det är först till kvarn som gäller. Dubbelkolla gärna i tidigare kommentarer så du inte önskar ett pass som redan är tillsatt. Kommentera med vilken tid ni önskar, barnets namn, vem som kommer bemanna tiden samt ett telefonnr till den personen. Skriver du inget tar jag för givet att det inte spelar någon roll vilken dag eller tid du får och jag fyller då en lucka som blir kvar med ditt namn. Följande pass ska bemannas; Fredagen den 27/12 13:15-18:00 3 personer Fredagen den 27/1218:00-21:30 2 personer – REDAN TILLSATT Lördagen den 28/12 08:00-11:45 2 personer Lördagen den 28/12 11:45-15:15 2 personer Söndagen den 29/12 15:15-21:15 3 personer Måndagen den 30/12 13:00-17:00 2 personer (avetablering) Har du några frågor är du välkommen att kontakta mig på 0705-712410. /Linda Stockhaus (Charlies mamma)
P13 (2013)
19 nov 2024
24kommentarer
Ingen träning idag
Hej Då vi är väldigt få som kan träna idag så ställer vi in dagens träning Vänligen Eva
P19 (2007-2009)
18 nov 2024
0kommentarer
Norden cup arbetsschema
Hej! Nu är det snart dags för Norden Cup. Våra killar är nu 9 år och då behöver vi föräldrar börja hjälpa till för att cupen ska kunna genomföras. Vi kommer också senare, troligen till våren, få pass där vi hjälper till i lillekärrshallen med cafe och dylikt. Under Norden Cup kommer vi hjälpa till med cafe samt städ i lillekärrshallen under 27 till 29 december. Jag har gjort ett schema där ert barns namn står, om ni inte kan just det passet måste ni själva byta med någon.Om någon byter tid behöver ni meddela mig (Malin, marwins mamma) så att jag kan ändra och meddela detta vidare. Arbetsschemat finns uppladdat på lagets hemsida under dokument--> Norden cup. Där finner ni även telefonnummer till samtliga föräldrar. Detta är schemat för Norden Cup: 27/12 kl 15:00 - 19:00 Lian B kl 15:00 - 19:00 Oliver D kl 15:00 - 19:00 Leonard F 28/12 kl 12:00 - 15:00 Max M kl 12:00 - 15:00 Alexander R kl 12:00 - 15:00 Simon T kl 18:00 - 22:00 Haroun L kl 18:00 - 22:00 Charlie Lindblad kl 18:00 - 22:00 Lukas L 29/12 kl 12:00 - 15:00 Saad U kl 12:00 - 15:00 Adrian B kl 12:00 - 15:00 Joel B kl 18:00 - 22:00 Levi H kl 18:00 - 22:00 Kian K kl 18:00 - 22:00 Dani L Mvh Malin Marwins mamma (0733164108)
P11 (2015)
18 nov 2024
5kommentarer
Lottpaket 2 och redovisning av Lottpaket 1
Hej, I veckan, troligen onsdag, kommer lottpaket 2 att delas ut. Paketet innehåller bingolotter till uppesittarkvällen och Sverigelotter. Dubbel-och trippellotter samt nyårslotter finns också till försäljning. Om ni är intresserade av det, skriv i kommentarerna nedan så ordnar jag det. Jag ska redovisa lottpaket 1 till klubben i slutet av november så det går bra att redovisa lottpaket 1 i samband med utdelningen av lottpaket 2. Hälsningar, Charlotta
P14 (2012)
17 nov 2024
1kommentar
Norden Cup
Tack alla! För gott humör och att alla är beredda att ställa upp, så härligt att jobba med er! Nu är det dags för årets sista åtagande, Norden Cup. Jag testar att vi får önska i första hand, sen förhandlar vi och efter det så kan jag tipsa om vem man kan byta med (jag har tillgång till alla pass). Det är Burgården som gäller igen. Fredag 27/12 16.30-23.30 3 pass Föräldrar till Anton, Kevin och Stefan Lördag 28/12 06.30-11 3 pass Föräldrar till Malte, Simon, Mio 10.30-15.30 2 pass Föräldrar till Leo, Max 15-21.30 2 pass Föräldrar till Nail, Hampus Totalt 10 pass så alla får chansen (utom föräldrar till Oliwer, Hugo och Ewin som får äran att sköta om våra barn hela helgen ;))
P13
17 nov 2024
10kommentarer
Visa fler nyheter