• Förlust för herrarna!

    250108 Herr 1 södra Kärra HF - HP Alingsås 23-28 (12-11) I en jämn tillställning så kunde HP Alingsås duktiga ungdomar segla ifrån på slutet och vann rättvist. Kärra styrde annars matchen länge, men kunde aldrig hänga av HPA. Sista 13 minuterna vinner HPA med 8-1. Någonting saknades denna dag i herrarna. Nu blir det en dags träning och återhämtning innan överlägsna serieledarna Redbergslids IK gästar Lillekärrshallen på fredag 10 jan 19:30. 💐💐💐 Simon Larsson var den enda som bland utespelarna stod att känna igen ordentligt. 💐💐 Victor Olsson stred tappert i buren. 💐 Jämnt skägg om den sista blomsterkvasten. Alla får ny chans på fredag💪. Målgörare Kärra HF: Simon Larsson 12, Simon Robertsson 2, Elias Azar 2, Elias Gromulski 2, Johan Samuelsson 2, Theodor Heier 1, Oliver Todorovic 1 och Simon Källström 1. A-lag Herrar 8 jan 2025 0kommentarer
  • Uppgifter vid helgens hemmamatcher (v2)

    2025-01-12 14:15, Lillekärrshallen: Kärra HF gul - IK Sävehof 1 EMP: Charlie Klocka: Denizel 2025-01-12 15:35, Lillekärrshallen: IK Sävehof 1 - GF Kroppskultur 1 EMP: Vilmer Klocka: Matteo 2025-01-12 16:55, Lillekärrshallen: Kärra HF gul - GF Kroppskultur 1 EMP: Max C Klocka: Noel P14 (2012) 8 jan 2025 0kommentarer
  • Lottpaket 2 återlämning 12/1 till träningen

    Dags att lämna tillbaka lottpaket 2, söndagen 12/1 vid träningen. Jag sitter på läktaren. Hälsningar Pierre, Lowas pappa F11 (2015) 8 jan 2025 0kommentarer
  • Seriespel våren.

    Nu är vi igång igen och på söndag är det årets första träning! Det är snart även dags för första seriematchen. Vi har anmält tre stycken lag till seriespel på storplan. Vi kommer att ha olika konstellationer varje match. Kallelse skickas inför varje match till de som spelar matchen. Vissa helger spelar samtliga lag, vissa helger spelar enbart ett eller två lag vilket innebär att alla tjejer inte spelar varje gång. Det är viktigt att svara på den kallelse som skickas ut för att vi ska få ihop lagen. Obesvarad kallelse = Ej deltagande. Allt gott! / Ledarna F11 (2015) 8 jan 2025 0kommentarer
  • Söndag 12/1 kl 11:00 startar vi upp träning igen

    Hej allihopa och god fortsättning, På söndag 12 januari kl 11:00 är det dags för start av andra halvan av säsongen och det är äntligen dags för träning igen. Nytt är att vi fortsättningsvis skickar en kallelse till träningarna där vi önskar att ni svarar "kommer" eller "kommer inte". Detta underlättar mycket för oss ledare när vi planerar träningarna. Ses på söndag mvh Ledarna F9 (2017) 8 jan 2025 3kommentarer
  • Sammandrag lördag 11/1

    Hej! På lördag har vi matcher i Angereds Arena då Stenungsund och Trollhättan kommer på besök. Som ni vet finns de ingen försäljning där så ett ypperligt tillfälle för oss att tjäna lite pengar till lagkassan. Lämna en kommentar om du har möjlighet att hjälpa till och bidra. Tillägg De är ett av våra lag som spelar på lördag och nästa helg kommer bägge våra lag ha match. Då har vi totalt tre matcher. Så denna helg kommer inte alla att få spela. Kallelse har skickats ut. P13 (2013) 8 jan 2025 23kommentarer
  • Handbollslekis vårtermin startar Lö 11 jan kl.9.00

    Nu startar vi upp vårsäsongen i Lillekärrshallen. Lek, rörelse, kompisar och massa härlig handboll! Flickor/pojkar födda 2019-2021 Start vårterminen: Lördag 11 jan Tid: Lördagar kl. 9-10 i Lillekärrshallen Kostnad: 20 kr/tillfälle, betalas på plats (Swish) Ingen anmälan behövs. Ta gärna med en vattenflaska och en kompis också :-) (För övriga lag, se Börja i Kärra HF ) Prenumerera gärna på sidan/kalendern! Handbollslekis 8 jan 2025 0kommentarer
  • Träning + herrmatch i Lillekärrshallen

    Hej, Efter dagens träning duschar vi och går sedan tillsammans för att titta på herrarnas match i div. 1 mot Alingsås i Lillekärrshallen kl. 19:30. Schema: 17:00–18:30 Inomhusträning 18:30–19:00 Utomhusträning 19:00–19:20 Dusch i Kärra Sporthall 19:30 Match! Med vänliga hälsningar, Ledarna P14 (2012) 8 jan 2025 0kommentarer
  • Redovisning av lotter!!

    Hej alla och god fortsättning!! Nu har vi fått info om att lotterna skall redovisas. Detta måste vara klart till tisdag 14/1 då jag skall ner till hallen och redovisa allt. Här kommer instruktionerna: Ni som sålt ALLA lotter kan swisha mig 2625 kr och SKRIVA BARNETS NAMN. Jag har inte koll på alla föräldrar. OBS!!! Detta gäller bara dom som sålt ALLA lotter!!! Ni som har lotter att lämna tillbaka måste komma till hallen på lördag 11/1 och redovisa. Jag vill då att ni har skrivit på ett kuvert hur många lotter av respektive som är kvar och hur mycket pengar som ni skall swisha. Lotterna som skall lämnas tillbaka skall ligga i kuvertet. Detta för att det skall bli lätt för oss att kontrollera. Jag vill INTE att ni swishar förrän ni har pratat med oss och lämnat in lotterna. Detta för att vi måste ha koll! Vi kommer sitta i kafeterian. Snälla förstå att det är viktigt att ni gör det här i tid! Jag har inte tid att jaga de som inte swishar eller kommer till hallen. Om det mot all förmodan skulle vara så att ni inte kan komma till hallen på lördag så får ni komma hem till mig på måndag 13/1. Jag kommer då ha ett tidsspann mellan 18-19 som ni kan boka in er på. Ha en go dag! Mvh Maria Lie F10 (2016) 8 jan 2025 1kommentar
  • Hallansvar våren 2025, 24-26 Januari

    Hej, Nu har vi fått tider vi skall hjälpa till med café och hallen under våren. Att hjälpa till i hallen är ett av sätten vi föräldrar stöttar våra barn, deras fritidsintressen och möjliggör en aktiv fritid för dem. Detta arbete är viktigt för klubben och därmed för våra killar. Om någon får förhinder vill jag att ni hittar en ersättare och meddelar mig bytet, Malin T 073-3164108. Om man kan ett pass när någon får förhinder får man gärna sträcka ut en hand. Vi är nu många i laget men varje barns förälder/(ar) kommer behöva hjälpa till minst en till två gånger varje säsong. Jag fördelar så det blir så jämn belastning som möjligt. För den 24-26. Vi kommer dela hallarbetet med P13 på fredag och lördag, söndagen tar vi själva. På fredagen är det dammatch, lördagen är det minihandboll och herrmatch, på söndagen är det lägre och mer normal belastning. Jag vill att ni bekräftar att ni kan ert pass (skriv med ert barns namn) här i chatten. Fredag 24/1 18.00-22.00 P9 - Algot P9 - Jakob P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 8.00-12.00 P9 - Oliver D P9 - Filip T P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 12.00 - 17.00 P9 - Simon T P9 - Dani L P13 - 2 stycken Hallansvar - P13 Lördag 17.00-21.00 P9 - Max P9 - Lukas P13 - 1 styck Hallansvar - P13 Söndag 8.00-12.00 P9 - Charlie S P9 - Tim K P9 - Kian Hallansvar - Marwin Söndag 12.00 - 17.00 P9 - Alvin P9 - Damjan P9 - Leo Hallansvar - Marwin + Cafepersonal Söndag 17.00-20.30 P9 - Timothy P9 - Haroun P9 - Marwin Hallansvar - Marwin Kontakta mig om det skulle vara något. Vänliga Hälsningar Malin T (Marwins mamma) 073-3164108 P11 (2015) 8 jan 2025 16kommentarer
  • Visa fler nyheter