Info Irsta Blixten 4/4
Nu närmar det sig med Irsta Blixten! Fredagen den 4 april kl.; 11.00 samlas vi för gemensam avfärd till Västerås. Platsen för samlingen blir denna gång den grusade pendelparkeringen vid avfarten till fotbollsplanerna Klareberg. Vi kommer att bo på Ormkärrskolan i Västerås, tar ca 4 ½ att köra dit. Det kommer att bli svårt att köra i samlad trupp hela vägen till Västerås, så vi kör gemensam samling i Ormkärrskolan i Västerås där vi packar in oss i klassrummen som vi blivit tilldelade. Under lördagen och söndagen mellan matcherna så löser vi ledare körningarna med våra bilar. Vi kommer att behöva göra ett stop på vägen upp och hemvägen där vi stannar för enklare matintag, skicka gärna med pengar till detta. Under lördagen så kommer vi att ha en lagaktivitet med bowling ihop med killarna där vi avslutar kvällen med pizza. Vi har pengar ifrån lagkassan till bowlingen men pizzan behöver var och en stå för, så skicka med en peng för detta med. Här kommer en påminnelse om vad man skall ha med sig. Vore bra om alla packar en ryggsäck med matchkläder och duschsaker, detta för att underlätta när vi kommer till Västerås så behöver vi ej packa om i skolan. Packningslista: Luftmadrass, lakan, sovsäck/täcke, kudde, pyjamas, tandborste Matchkläder och inomhusskor Överdragskläder och utomhusskor (för uppvärmning och promenader till matcher) Badlakan/handduk & necessär Underkläder för 3 dagar Kläder för bowling aktivitet Ryggsäck/väska för att enkelt ta med sig match/duschgrejer till de olika sporthallarna. //Ledarna
P14 (2012)
30 mar 2025
6kommentarer
Betalning Aranäs Open
Hej. Vi har nu anmält 5 lag till Aranäs Open. Speldag söndag 25/5! Det är dags att betala och för denna cup kostar det 150:-/barn för de som anmält sig. Swish omgående till Alexandra 0729991515 Märk betalningen med barnets namn Vi kommer betala våra tre cuper under våren men ska försöka portionera ut kostnaden så allt inte behöver betalas samtidigt!
F10 (2016)
30 mar 2025
0kommentarer
Vänerbollen info
Godkväll! Snart är det dags för Vänerbollen! Som vi nämnt tidigare så behöver vi hjälp av er föräldrar med skjuts dit och hem. Samling fredag kl 14.00 vid Lillekärrshallen för att packa in oss i bilarna till Lidköping. Skriv gärna en kommentar nedan om ni kan vara behjälpliga med skjuts, vilken väg och hur många platser som finns. All info om Vänerbollen, spelschema, adresser mm finns i procup appen. Vi är anmälda med två lag i F14 klassen, första matchen spelas på fredagen kl 17.05 för båda lagen. (Lagen är inte gjorda än men vi kommer lägga in dom under veckan) Vi vill gärna försvara guldet från förra året ☺ Vi bor på de la gardiegymnasiet på luftmadrass, lagkassan bekostar mellanmålen & tjejerna får ta med sig 100 kr till lördagsmys. Tjejernas mobiler lämnar vi som vanligt hemma men ni föräldrar kan alltid ringa oss ledare om ni vill prata med era barn. Vi ser fram emot en riktigt rolig helg!
F14 (2011)
28 mar 2025
34kommentarer
Sista rycket försäljning kakor!
Bra jobbat allihop med försäljningen av kakor, nu kör vi sista rycket denna helgen och på Tisdag den 1 april skickar Lena F in vår gemensamma beställning. Pengarna vi samlar in är värdefulla och går till cuper, gemensamma måltider såsom pizzakvällar osv så vi kan ha det trevligt tillsammans i laget. Vi återkommer med info om utlämning. Trevlig helg! Ledarna
F12 (2014)
28 mar 2025
0kommentarer
Inbetalning årets träningströja
Hej! Ni föräldrar i F10 som har beställt den rosa träningströjan swishar 450kr till mig så snart som möjligt. Skriv i meddelande vem som beställt tröjan och gärna namn och siffra ni angett på ryggen för att det ska bli så tydligt som möjligt så jag kan bocka av på listan jag fått vilka som beställt. Swisha till: 0739-485847 Evelina Knutsson Jag betalar in summan till Kärra HF i samband med utlämning av tröjorna, preliminärt v 17. Trevlig helg!
F12 (2014)
28 mar 2025
0kommentarer
Betalning av årets träningströja!
Hej, Alla beställningar är inne och leverans sker under vecka 17. Ni som har beställt betalar nedan: Betalning 450kr/tröja via Swish till Nathalie på 0736-178765 senast söndag 20 april. Märk med tröja + ditt namn (beställarens namn) Viktigt att betalning sker innan sista datumet, för vi behöver hämta ut alla tröjor mot komplett betalning. Tack på förhand / Ledarna
F10 (2016)
28 mar 2025
3kommentarer
Biljetter till landskamp onsdag 7 maj
Hej! Jag har tidigare skickat ut en förfrågan om att köpa biljett till EHF Euro Cup herrar där Sverige möter Frankrike. Matchen spelas i Scandinavium kl.19.00. Flera av grabbarna har tackat JA till detta men jag saknar betalning från några. Föreningsbiljetten kostar 150kr och betalas via Swish till 0704-68 99 86 (Madeleine). Jag har 10st biljetter kvar som jag kan erbjuda, det blir först till kvar. Lämna en kommentar. Önskar er alla en trevlig helg! /Madde
P13 (2013)
28 mar 2025
8kommentarer
Ingen match ikväll
Hej Torslanda har ställt in kvällens match Så ingen match idag Ante skriver imorgon gällande laguttagning söndag och måndag Vi tränar tisdag nästa vecka , men stryker onsdagens träning så försök komma på tisdagens träning så vi blir några som tränar Trevlig helg Hälsar Ante Elli och Eva
P19 (2007-2009)
28 mar 2025
0kommentarer
Inställd träning onsdag den 2:e april
Hej föräldrar, Vi vill informera er om att onsdagsträningen den 2 april är inställd. Däremot ser vi fram emot att träna som vanligt nu på söndag mellan kl. 12-13. Det är viktigt att barnen kommer i tid till samlingen och att ni föräldrar besvarar kallelserna, så att vi kan planera träningarna på bästa sätt. Vänliga hälsningar, Ledarna
P11 (2015)
28 mar 2025
0kommentarer
Nu kör vi Newbodyförsäljning!
Nu kör vi Newbodyförsäljning för dig som vill! Hur gör vi? Ta med katalogen (ni bör få nästa vecka) till jobbet, knacka dörr hos grannarna och visa den för familj och vänner. Sprid länk till webbshopen via sociala medier, SMS och e-post. Ju fler som ser produkterna, desto fler kunder och mer pengar till ditt barns spelarkonto. Jag har förhoppningsvis fått katalogerna till träningen på tisdag men du behöver inte vänta på det. Du kan registrera dig i den användarvänliga säljportalen här: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGAIFPC?ut=1_213 När varorna kommer är det bara att dela ut och ta betalt. Varorna hämtas hemma hos oss när de anländer. Newbody har redan sorterat alla paket per familj! När ni fått betalt swishar ni mig som betalar fakturan (återkommer med datum). Sista dag för beställning är 30 april. Hör av er till mig om ni har några frågor! Lycka till 😀 //Cathrine
P12 (2014)
27 mar 2025
5kommentarer
Visa fler nyheter