Påsklov och påskutmaning
Hej! Nästa vecka är det påsklov, och vi kommer inte ha någon träning under lovet. Vi meddelade barnen på gårdagens träning att vi har en påskutmaning till dem under lovet. 100 passningar och springa 1 km. Påminn gärna era barn om detta, och hjälp gärna barnen att kunna utföra utmaningen. 🐣 Glad påsk önskar Ledarna Så ses vi igen lördagen den 26/4 kl 10.30
F10 (2016)
13 apr 2025
0kommentarer
Vi närmar oss slutet av Vänerbollen….
Hej, Nu närmar vi oss slutet av Vänerbollen och vi avslutar imorgon söndag med två matcher. (8.30 och 10.00) Vi avslutar med lunch 11.45 gemensamt och därefter har man möjlighet att ta med sig sitt barn hem. Meddela här nedan om ditt barn åker med er hem, så vi kan planera bilarna efter det. Tack! /Ledarna
P12 (2014)
12 apr 2025
0kommentarer
Upphämtning av packning!
Cupen är i full gång och vilka kämpar insatser vi får se från tjejerna! Imorgon söndag har alla lagen varsin match med start kl 11.00! Vi vill checka ut och vara klara på skolan innan dess, så vi ber er föräldrar hämta upp packning på skolan kl 9.30! Så beger vi oss sedan mot arenan och är klara för hemfärd efter sista matchen kl.13.30! Nu hejar vi fram tjejer i de sista matcherna! Heja kärra!
F12 (2014)
12 apr 2025
0kommentarer
Lotter
Hej, Jag kan tyvärr inte komma till söndagens träning. Ni som har barn som inte har fått sina lotter, hör av er till mig för att komma förbi och hämta lotterna. Ni når mig på 0722-784468. Hälsningar Shilan
P11 (2015)
11 apr 2025
0kommentarer
Träningar utgår under påsklov
Hej! Träningarna mån 14/4, sön 20/4 och mån 21/4 utgår pga påsklov. Vi önskar er alla en solig fin helg! /Ledarna
F11 (2015)
11 apr 2025
0kommentarer
Potatiscupen 25-27/4
Snart bär det av till Alingsås och Potatiscupen!! Vi åker upp fredag, samåkning och skjuts upp får alla ordna själva. Vi hjälper såklart till om det behövs så att alla har plats i bil. Kärra Svart har första matchen kl.17:05 i Estrad och samlas kl.16:00. Kärra Gul och Röd samlas i Estad kl.17:00 för att heja och stötta :) OBS! Efter matchen behöver vi hjälp med skjuts till Alströmmer gymnastiet för att checka in. Vi kommer äta middag där direkt efter in-checkning. Kärra gul spelar match kl.19:25 i Alströmmer hallen Kärra röd spelar match kl.20:25 i Estrad. Dusch för alla lagvis efter spelade matcher. Packlista: * En väska samt ryggsäck som vi tar med oss på dagen till match * Luftmadrass (endast tillåtet med enkelmadress), täcke/sovsäck, kudde, lakan, pyjamas, tandborste * Matchkläder, inomhusskor, vattenflaska, uppvärmningströja * Överdragskläder och utomhusskor (för uppvärmning och promenader till matcher) * Handduk & necessär * Packa endast tränings/mjukis kläder till kvällarna * Inga mobiler under dagarna, man får ringa hem på kvällen på bestämd tid * Pengar till lördagsgodis Kärra Svart med Danne och Ljungan: Alma, Felicia H, Agnes L, Filippa S, Ella, Aylina, Elma, Emma T, Sofia och Leah Kärra Gul med Camilla och Jessica: Mila, Fanny, Signe, Emma E, Filippa St, Olivia, Vera, Emilia och Linnea Kärra Röd med Anna och Jennie: Angie, Sigge, Moa, Lilya, Bella, Alicia, Hilda M, Edith, Felicia R och Elsa Under dokument har vi gjort en sammanställning på spelschemat för fredag och lördag
F14 (2012)
10 apr 2025
3kommentarer
Påskledigt
Hej alla föräldrar och spelare, Nästa vecka (v. 16) tar vi en välförtjänt påskledighet för att ladda batterierna. Vi har dock träning som vanligt nu på söndag. Under vår lediga vecka skickar vi med ett träningsuppdrag till våra grabbar: en löprunda på 2 km samt 100 passningar. Jag önskar er alla en riktigt glad och avkopplande påsk! 🐰🌷 //ledarna
P11 (2015)
10 apr 2025
0kommentarer
Uppdaterat spelschema Vänerbollen
Hej, Vi har fått uppdaterat spelschema! Kärra röd Fredag 11/4 18.30 mot skuru 3 (Sparbanken) Lördag 12/4 14.00 mot Lidköping 1 (Sparbanken) Lördag 12/4 17.30 mot Skara gul (Sparbanken) Söndag 13/4 10.00 mot country (AB Bostäder) Kärra gul Fredag 11/4 19.00 mot skuru 2 (AB bostäder) Lördag 12/4 14.30 mot country (AB bostäder) Lördag 12/4 20.30 Lidköping 2 (Fazer) Söndag 13/4 08.30 mot Skara röd (Fazer) Vi avslutar på söndagen med gemensam lunch 11.45 och åker hem tillsammans till Lillekärrshallen, beräknas vara framme 15-tiden. Ni hittar även spelschemat på Vänerbollens hemsida. /ledarna
P12 (2014)
9 apr 2025
0kommentarer
Vänligen svara på anmälan till matcherna på söndag
Hej! Det skulle uppskattats om ni svara på anmälan till matcherna på söndag så vi vet hur många lag vi kan ställa upp med Med vänlig hälsning, ledarna
F9 (2017)
9 apr 2025
10kommentarer
Betalning rosa tröjor
Hej Tröjorna väntas komma i nästa vecka så nu är det dags att betala de. Ni som har beställt, swisha mig 450:-/tröja. Skriv gärna samma i swishen som ni skrev på beställningen (namn och nummer) så blir det enklare för mig att bocka av. Jag vill ha eran betalning senast tisdag 15/4. Swisha till 0702173007
F13 (2013)
9 apr 2025
1kommentar
Visa fler nyheter