Saknar ägare
Lucas saknar ev av sina svart grepp strumpor och fått med sig dessa byxor istället.
P12 (2014)
14 apr 2025
1kommentar
Partille Cup
Hej, Ingen vila ingen ro... 😉 Vecka 27 (1/7-6/7) är det återigen dags för Partille Cup. Ni som har anmält era tjejer bekräftar er anmälan med swish på 420 kr, senast den 30 april (0736270542). Under Partille Cup spelar vi med nivåindelade lag. Vi spelar enbart med två lag och vi kan inte garantera att speltiden kommer att vara jämnt fördelad mellan alla spelare. Partille Cup infaller på ny säsong, så för att få deltaga så behöver medlemsavgiften för kommande säsong vara betald, den kommer att vara 2400 kr i år och mer info kring detta kommer om några veckor. Med vänlig hälsning Ledarna
F14 (2011)
14 apr 2025
0kommentarer
Svart Kärra HF tränings t-shirt.
Hej! Vi fick med oss en svart Kärra HF tränings t-shirt från Alingsås igår. Timothy tar med den till träningen idag, ber om ursäkt för detta, hoppas det inte ställde till det för mycket. Mvh Peter
P10 (2016)
14 apr 2025
1kommentar
Rödspätte cup 2025
Hej På Torsdag åker vi till Rödspätte cup !!! Samling vid Stena-Danmarksterminalen 08:00, vi skall lägga in väskorna i ”burar” som Stena transporterar på bildäck, detta gör vi vid västra gaveln på terminalen. Avresa Torsdag 09:10, frukostbuffé är beställt och betalt till utresa. Hemresa Måndag 13:50, lunchbuffé är beställt och betalt till hemresa. Färjan anländer Gbg 17:20 Vi skall bo på Bangsbostrand skole i Fredrikshamn ca 2,5km från Arena Nord. Biljetter får tjejerna på plats. VIKTIGT!! Giltigt pass är ett måste, annars kommer man inte på båten. https://www.stenaline.se/kundtjanst/fore-resan/vilka-identitetshandlingar-behover-jag-for-att-resa
F19 (2007-2009)
14 apr 2025
0kommentarer
Träning söndag 20/4 utgår
Hej, Träningen på söndag den 20/4 utgår då det är påsklov och hallen är stängd. Trevlig Påsk! Mvh Ledarna.
P9 (2017)
14 apr 2025
1kommentar
Påskledigt
Hej! Vi tar en liten paus från den gemensamma handbollsträningen kommande vecka samt under påskhelgen. Nästa gemensamma träning blir fredag den 25 april, kl.16-18 både inne och ute. Träning på egen är alltid positivt. Ut och spontanidrotta under påsklovet, använd gärna handbollen. Studsa, passa och finta med en kompis. Ni som ska på Påsklovscampen få ha så roligt, var nyfikna och ta till er alla tips ni får. Vi tar sedan sikte mot Bohus Cup 9-11 maj, återkommer med mer information när vi närmar oss. Glad Påsk på er alla 🐣 /Ledarna
P13 (2013)
13 apr 2025
4kommentarer
Resultatet från pantrunda
Hej alla! Först av allt, stort tack till alla tjejer som var med idag! De löste detta med bravur och man kan inget annat än att bli varm i hjärtat att se deras engagemang. De lyckades få in 4.854kr till lagkassan! // Nöjd finansgrupp
F14 (2012)
13 apr 2025
13kommentarer
Träningar Påsklovet
Måndag - Lediga Onsdag - Träning ute + inne som vanligt Fredag - Lediga
F14 (2012)
13 apr 2025
0kommentarer
Storseger för herrarna i ATG Svenska Cupen!
250412 ATG SC Omg 2:2 Särökometernas HK - Kärra HF 34-47 (14-26) Särökometernas HK stod för motståndet i omgång 2 av cupen och efter en trög start så visade det sig snabbt att skillnaden på två divisioner är stor. Nu går herrarna vidare till nästa omgång, som inte är klar när den spelas. Målskyttar Kärra: Simon Larsson 10, Simon Wiberg 7, Simon Robertsson 6, Theodor Heier 5, Elias Gromulski 4, Oliver Todorovic 4, Vincent Karlsson 4, Oscar Karlsson 2, Joel Blomstrand 2, Simon Källström 1, Charlie Thörnqvist 1, Markus Persson 1
A-lag Herrar
13 apr 2025
0kommentarer
Tack för denna cuphelg!
Hej! Vilken helg, vilka killar. Flera härliga handbollsminnen att ta med oss efter dessa tre dagar tillsammans. Många härliga skratt mellan matcherna och fina prestationer på planen. Det är underbart att se killarnas inställning, fokus och hur de verkligen plockar med de olika moment vi tränat på. Teamkänslan och omtanken bland killarna är också stor, vilket bidrar till ett riktigt gott klimat att trivas i och fortsätta utvecklas som handbollsspelare. Bra jobbat! Vi hoppas killarna är lagom trötta och somnar gott ikväll (det kommer vi ledare göra iaf). Nästa vecka är det träning på tisdag i Lillekärr, därefter tar vi lite påsklov, alltså ingen träning på torsdag. Nästa cuphelg blir Bohus cup i maj. Ha det fint, hälsningar Ledarna!
P12 (2014)
13 apr 2025
6kommentarer
Visa fler nyheter