Rosa tröjorna
Hej, Nu är de rosa tröjorna redo att levereras till tjejerna. Ni betalar genom att swisha 450 kr till Therese på 0735 31 41 69. Ange barnets namn. Jag hämtar ut tröjorna till alla och gör detta när alla har betalat. Jag skulle gärna se att betalning sker innan veckan är slut så att jag kan hämta tröjorna så fort som möjligt. Vilka som har beställt framgår av den bifogade bilden. Med vänlig hälsning, Therese
F11 (2015)
23 apr 2025
3kommentarer
Påminnelse Mölndalsspelen
Glöm inte klicka i om ert barn kan delta i Mölndalsspelen, sista anmälningsdag är på fredag. Sedan måste vi anmäla hur många lag vi ska delta med! Mvh ledarna
P10 (2016)
23 apr 2025
0kommentarer
Rosa träningströjorna är här!!
Hej, För er som beställt rosa träningströjor har leveransen kommit, jag samordnar och hämtar ut alla på torsdag. Jag behöver få swish, 450kr, senast torsdag 24/4 till mig på 0709-701770 Nedan har beställt: Jennie Arpfjord Tobias Salén Dragana Stojanova Sofi Ljungholm Carina Bergqvist Leah Fridlund Andreas Törnell Emelie Olausson Nexhip Murati Camilla Linde Sofia Oritsemeyi Storm Alexander Bergman Ersinay Erdogan Sandra Karlsson Anna-Karin Andersson Ted Cederin Therese Maarouf Kajsa Strömblad Anna Linnarskär x 2 Mikael Roos Jenny Magnusson Johan Fjellström Jag delar ut alla på träningarna v.18, vill ni komma vägen förbi mig går det självklart också bra. Jag hämtar ut dom på torsdag eftermiddag.
F14 (2012)
23 apr 2025
2kommentarer
Årets träningströja har kommit!
Hej, Nu är våra rosa träningströjor på väg och min plan är att hämta ut dessa på kansliet imorgon. För er som beställt, vänligen swisha 450 kr till mig (0736270542) senast 1/5. Jag lämnar ut dessa på nästa träning när swishen är gjord :) Mvh Jennie
F14 (2011)
23 apr 2025
0kommentarer
Lottredovisning & rosa träningströjor
Hej, I samband med träningen tisdag 29/4 finns jag på plats för att ta emot redovisning/returer för Lottpaket 3. Swisha för sålda lotter till 0739-86 73 74. Märk betalningen med "Lotter". De rosa träningströjorna kommer i veckan så jag kommer även passa på att lämna ut dessa vid tisdagens träning. Ni som beställt swishar 450 kr till 0739- 86 73 74. Märk betalningen med "Rosa tröja". //Carro
F19 (2007-2009)
23 apr 2025
1kommentar
Föreningsavslutning 14/5 kl 18.00
Hej! Onsdag 14/5 är den årliga gemensamma avslutningen för samtliga spelare, ledare och supportrar i Kärra HF. Varje lag presenteras och får komma upp på scen och mottaga publikens applåder samt en välförtjänt medalj för året som gått. En kul och spännande upplevelse för alla inblandade och vi önskar att så många som möjligt av tjejerna kan vara med! Hade varit kul om vi kunde skicka upp alla 45 tjejer i vårt lag! Det börjar kl 18.00 och håller på till ca 19.30-20.00. Vi samlas utanför entrén kl 17.45! Skickar ut kallelse redan nu så ni föräldrar kan planera in detta i era scheman direkt! (foto: Maren Hom)
F10 (2016)
23 apr 2025
0kommentarer
Lämna tillbaka lotterna. Söndagen 27/4
Hej! Dags att lämna tillbaka lotterna vid träningen på söndagen den 27/4, sitter på läktaren i vanlig ordning. Mvh Pierre
F11 (2015)
22 apr 2025
2kommentarer
16-18 på fredag 25/4
Hej, På fredag har vi en extra timma i hallen, så vi kör inne 16-18
P13 (2013)
22 apr 2025
0kommentarer
OBS! Träningen flyttad till Lillekärrshallen idag 22/4
Hej! Vi kör träningen i Lillekärrshallen idag kl. 18:00–19:30 istället för i Vättle. Ses snart!
P14 (2012)
22 apr 2025
1kommentar
Betalning Bohus Cup & Gbg Cup
Hej Nu är det dags att betala lunchkorten för Bohus Cup. 250kr/pp för de som ska vara med & spela. Är en obligatorisk kostnad som har tillkommit i år. Det är även dags att att betala anmälningsavgiften till Gbg Cup. 300kr/pp för er som anmält er till denna. Det kommer tillkomma en lunchkostnad även för denna cup, den tar vi in till hösten. Totalt 550kr om man ska vara med i båda cuper. Ni kan swisha mig på 0722-253997 - senast 27/4.
P13 (2013)
21 apr 2025
2kommentarer
Visa fler nyheter