Plan framåt
Vecka 19 tränar vi inomhus enligt ordinarie schema och spelar Bohus cup. Efter Bohus cup har föreningsavslutning och vi kommer i samband med det han ett träningsuppehåll på 2 veckor. Efter det kör vi i gång utomhusträningen och laddar upp inför Partille cup.
P14 (2012)
1 maj 2025
1kommentar
Ny chans att beställa årets träningströjan
Hej. Nu kommer en ny chans att beställa årets träningströja. Beställ via nedan länk senast 6/5 Beställning årets träningströja
F13 (2013)
29 apr 2025
0kommentarer
Missade du att beställa årets träningströja?
👚Missade du att beställa Årets träningströja? Då kommer en sista möjlighet här: Beställning årets träningströja 👉Beställ senast tisdag 6 maj!
F10 (2016)
29 apr 2025
3kommentarer
Missade du att beställa årets träningströja?
👚Missade du att beställa Årets träningströja? Då kommer en sista möjlighet här: https://forms.gle/zs9pbTnAvWaUvBWr9 👉Beställ senast tisdag 6 maj!
P12 (2014)
29 apr 2025
0kommentarer
Översiktsplanering
Hej, Här kommer en översiktsplanering för veckorna som är kvar till Partille Cup (se bild). Vi har sista inneträningen onsd 8/5, efter det går vi över till uteträning. Vi kommer också börja träna på lördagar fr o m den 3/5. Uteträningarna kommer innehålla löpning, styrka, rörlighet och handbollsövningar, så ta med boll, vattenflaska och kläder efter väder samt ett par skor som går att springa i utomhus. På uteträningarna kommer vi oftast samlas vid LIllekärrshallen, men var observanta i kallelsen om vi väljer att byta plats vid något tillfälle. Vi har också valt att starta träningen 30 min senare på måndagar, så fr o m 12/5 startar måndagsträningen 17:00. Separata kallelser kommer gå ut som vanligt till varje träning.
F13 (2013)
29 apr 2025
0kommentarer
Info inför sammandrag 4/5 - OBS ändrad lagindelning!
Hej föräldrar! Vi ser fram emot sammandraget söndag eftermiddag, ingen ordinarie träning den dagen. Vi har fått möjlighet att hålla kiosken öppen och allt överskott går till vår lagkassa! För att det ska fungera behöver vi er föräldrars hjälp. Uppgifter: - Hembakt (ca 2-4 långpannor) Skriv i kommentar vad du bakar och tar med. - Hjälpas åt att bemanna kiosken, sätta på kaffe osv. Kaffe, dricka, kexchoklad mm kommer finnas på plats. Spelschema för söndagens sammandrag ligger under Dokument. OBS Tänk på att vi är på plats som lag, mellan matcherna går det fint att heja på varandra! Inga mobiltelefoner är tillåtna i pauserna. lagindelning: Kärra HF 1 (Anna och Madeleine): Alfred, Oliver, Theo, Wilton, Amar, Eliamo och Ossian. Kärra HF 2 (Daniel): Edvin, Joel, Gabrielle, Ibrahim, Emanuel och Jakob. Kärra HF 3 (Peter): Timo, Leon, Davide, Kian, Hugo V, Mihajlo och (Kasper) Varmt välkomna på söndag! /ledarna
P10 (2016)
28 apr 2025
9kommentarer
Betalning Bohus Cup
Dags att betala Bohus Cup. Betalning sker som vanligt till Andreas Rosvall 070-730 40 69. Swisha 550:- senast Fredag 2/5
F14 (2012)
28 apr 2025
3kommentarer
Redovisning av lottpaket 3
Då var ännu en cup avslutad och tack alla fantastiska spelare och ledare som vanligt bjöd på nagelbitande och fantastiskt spel på plan ända in i det sista och föräldrar och syskon som visade Kärrafärgerna på läktaren och vilka som är de bästa supportrarna. Dags att redovisa säsongens sista lottpaket (påskpaketet). Det kommer att finnas möjlighet att redovisa under träningarna i Lillekärrshallen onsdagen 30 april och fredagen 2 maj. Om ni sålt HELA lottpaketet (alla 8 Bingolotterna och 25 Sverigelotterna) går det som tidigare att redovisa hela summan (1425 kr plus ev extra sålda lotter) via swish till 0707 277 100 (Peter Lindberg) eller 0769 495 200 (Johan Fjellström). Glöm inte skriva spelarens namn som meddelande. Är det några frågor eller funderingar kan ni ringa eller SMS:a Peter (0707 277 100) eller Johan (0769 495 200). Med vänliga hälsningar Lottansvariga Kärra HF F12
F14 (2012)
27 apr 2025
4kommentarer
Redovisning lotter
Hej! Nu är det dags för redovisning av lottpaket 3. Jag tar emot returer vid slutet av träningen imorgon måndag den 28:e eller slutet av träningen nästa måndag, den 5:e maj. Det går bra att returnera kuvertet via tjejerna och swisha mig; 0704732771 Hör av er om ni har frågor. Hälsningar Linda
F14 (2011)
27 apr 2025
0kommentarer
Redovisning lottpaket 3
Hej, På tisdag 29/4 är det dags att redovisa lottpaket 3. Plats: Lillekärrshallen Tid: 17.00-18.00 Swish: 070-54 30 743 Är hela lottpaketet sålt är det okej att swisha när som helst till mig. Om du gör det skriv gärna "Spelarens namn Lottpaket 3" i meddelanderutan. Har du inte möjlighet att redovisa lottpaket 3 på tisdag får du gärna ta kontakt med mig så vi kan komma överens om annan lösning. Allt gott! Soliga hälsningar Cathrine
P12 (2014)
26 apr 2025
1kommentar
Visa fler nyheter