Partille cup slutspel
Efter tre dagar slit och hårt kämpande så är det dags för slutspel. Båda lagen kommer att spela B-slutspel och det spelas inne i Serneke Arena Samlingstider fredag: Kärra 1: 7.15, matchstart 8.00 plan 6 mot RIK 2 Kärra 2: 10.30, matchstart 11.30 plan 3 mot Ankaret 1 Kom gärna och heja. Nu kör vi!
F13 (2013)
3 jul 2025
0kommentarer
Information Partille Cup (Kärra 2)
Hej! Imorgon spelar (Marcus och Tobias S) lag i kviberg 1 serneke arena kl 16:10. Vi samlas kl 15:30 inne i arenan vid planen. Vinner vi matchen spelar vi semi 17:55 på Kviberg serneke 6. Skulle vi vinna den matchen spelas finalen på lördag morgon på heden kl 09:15. Med vänlig hälsning, ledarna
P11 (2015)
3 jul 2025
0kommentarer
Information Partille cup (Kärra 1)
Hej! Imorgon spelar (Sarah, Malin och Tobias) lag i kviberg serneke arena på plan 2 15:35. Vi samlas kl 15:00 inne i arenan vid planen. Vinner vi matchen spelar på samma plats fast på plan 1 kl 17:20. Skulle vi vinna den matchen spelas finalen på lördag morgon på heden kl 08:30 på plan 3. Med vänlig hälsning, ledarna
P11 (2015)
3 jul 2025
0kommentarer
Partille Cup torsdag
Hej! Nu laddar vi för de sista matcherna i gruppspelet. Kärra lag 1 samlas kl.13.45 på Valhalla Kärra lag 2 samlas kl. 10.45 på Prioritet Serneke Arena Vi ses!
P13 (2013)
2 jul 2025
0kommentarer
Info Partille Cup & medlemsavgift
Hej, I morgon är det äntligen dags! Hoppas ni är lika taggade som vi ledare. En vänlig påminnelse om medlemsavgiften som behöver betalas in idag om ditt barn ska spela Partille cup. Vi saknar fortfarande några. Se till att vara ute i god tid, det är mycket folk i omlopp. Meddela oss ledare, nummer finns i tidigare inlägg om ni på något sätt blir sena eller får förhinder. Håll er också uppdaterade om vart matcherna spelas då det är på olika ställen i stan. Säg till släkten, vänner, grannar ja alla ni kan tänka er att komma och heja på tjejerna 😃 Vi ses i morgon! Med vänlig hälsning, Ledarna
F11 (2015)
30 jun 2025
2kommentarer
Nu kör vi!!!!
Hej Vi kör samling 45min innan varje match vid respektive plan. Se till att ladda på rejält med mat, vatten och solkräm innan, mellan och efter matcherna. Mvh: Ledarna
F16 (2009-2010)
30 jun 2025
4kommentarer
Medlemsavgiften 25/26
Hej Det har nu blivit dags att betala medlemsavgift för säsongen 2025/26. För dig som ska delta i Partille Cup och /eller seriespel ska avgiften vara betald senast 30 juni. För övriga är sista betalningsdag 31 augusti. Alla betalningsuppgifter finns i dokumentet på Kärra HFs huvudsida under fliken Mer - medlemsavgift.
P19 (2007-2009)
30 jun 2025
0kommentarer
Påminnelse medlemsavgift
Hej, se nedan info från klubben. Ni som inte har betalat än vänligen gör det så fort som möjligt, och meddela någon av oss ledare när det är gjort. "Hej Det är fortfarande många som inte betalat sin medlemsavgift. För att det ska komma in till klubben innan Partille börjar bör dom som inte betalat göra det idag. Ni ser på eran laget sida när ni går in via datorn under medlemsstatus om avgiften är betald eller inte. Påminn era lag då man inte får spela om inte avgiften är betald. Om det är någon som har problem med att betala avgiften så löser vi det men då får man kontakta Magnus eller om ni ledare gör det."
F14 (2011)
30 jun 2025
0kommentarer
Inställd träning 28/6
Hej, Tyvärr är inte vädergudarna med oss idag och vi hade sett framemot en härlig sommarsvslutning med sol och föräldrar som fick springa av sig 😊 Vi väljer att ställa in träningen idag och vi kommer försöka samla alla tjejerna under måndagen och bjuda på lite fika som avslutning. Ni får ha en härlig helg och vi ses på måndag för spel i Partille cup på heden. /ledarna
F10 (2016)
28 jun 2025
7kommentarer
Lagen för Partille Cup 2025
Kärra HF 1 (G16) Hilal, Linn, Emma, Alva, Wilma Sv, Elin A, Livia, Alice, Ebba, Amanda M, Emelie, Susanne, Nelly, Elsa Kärra HF 2 (G16) Freja, Wilma Sö, Amanda Z, Hanna, Teadora, Emma H, Larissa, Thilda, Nina, Linnea, Stella, Vera, Ellie, Ellen Kärra HF (G15) Irma, Emma, Alva, Nellie, Tyra, Oliva, Leah, Nelly, Elsa, Ellie, Lidia, Ellen, Vilma 10:orna som dubblar spelar vid behov och mående. Ladda ner Partille cup appen och logga in och favoritmarkera alla dessa lagen så vi kan hjälpa till att heja fram alla våra tjejer. Mvh: Björn och Thomas
F16 (2009-2010)
26 jun 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter